lördag 19 juni 2010

Bröllops yra



Jag trodde inte jag skulle ta till mig dagens bröllop nämn värt men ojojoj.....Vilken vacker brud. Trots alla klänningar, frisyrer och bling bling på olika tillställningar genom åren har Sessan aldrig varit vackrare!! Eftersom jag älskar spets tyckte jag slöjan var fantastisk. Slöjan mot den blanka klänningen var helt underbar. Ja allt från blommor till de fina smyckena. Royalist eller ej......

Grattis till Sessan & Prins Daniel på Er dag!




Förmodligen var brudparets middag även den perfekt.....Hemma hos oss blev den lite extra med efterätt med jordgubbe paj & glass......lilla Nela var överlycklig då hon fick hjälpa till.....hmmm eller äta lite socker, mjöl och smör:)






Godnatt och förmodligen kommer ni drömma om prinsar & prinsessor

Kramelikram

psssssssst.............om ni inte gjort paj med jordgubbar förrut så GÖR DET!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar