torsdag 17 juni 2010

Systrarna




Jag har köpt nytt tyg hos systrarna till stolen vid datorn. Dom, har sååå fina tyger!! Älskar för den delen denna stol som jag fyndat på loppis. Som alltid när jag hittar ett fint tyg vill jag ha det överallt :) Så det får bli en bit till vår gamla soffa och stolarna i mitt kök på jobbet.

I natt har vi sovit som stockar allihop ensdast vaken en kortis som knappt räknas, ledig dag och solen skiner så det blir att måla och pula i trädgården hela dagen. Jippi!!! Eller ja lite trött är jag på att måla ute möbler men snart är de färdiga. En tråkig sak till. Vi har köpt det japanska körsbärs trädet men det är aningens problem att få ner det där jag vill ha det för vi verkar bo på ett berg .

Men skam den som ger sig så jag ska nog lyckas denna gången oxå :)

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar