lördag 19 juni 2010

Möblering


Idag har jag fått några timmar för mig själv hemma utan en liten Nela hack i häl. Jag har donat med precis det jag ville. Möblerat om på altanen!! Soffan fick byta plats eftersom jag ska placera ett bord, skänk eller vad det blir vid grillen som ett litet kök :)


I soffan förvaras dynor när jag kommer ihåg det. Älskar att den blivit så grå och väderbiten. Men måste nog lacka den med matt lack så den inte trillar ihop. Dynan är hör och häpna made by me. Sy är något jag helst avstå ifrån då jag inte har tålamod. Gardinerna i vardagsrummet fick kära sambon hjälpa till med tillslut då jag var nära ett större sammanbrott. Tur det finns en lugn själ hemma hos oss.



En fin liten hörna som jag retat mig på fick lite extra omsorg. Och vips gillar jag även den.



Eftersom jag fått lite bröllops yra idag trots allt så bjuder jag er senare på lite bröllops middag ; ) ........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar