tisdag 22 juni 2010

Liten hörna

Ikväll har det varit en riktig sommar kväll och dessutom somnade lilla Nela kl.19!! Vad gjorde jag då? Trädgårds fix såklart:) En liten hörna i trädgården fick lite extra kärlek.

Jag vaknade tyvärr inte i morse med bästa planen inför upp ljusning av vardagsrum så vi får fortsätta hoppas på denna uppenbarelse. Nu blir det Godnatt för klockan har passerat 22.00 vilket betyder att mitt humör bara går utför.

Godnatt till er som kikar in här hos mig!! Blir alltid lika glad när jag ser att ni varit här :)

Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Hi hi, kan inte låta bli att kika in juu =)

    SvaraRadera
  2. Jag kikar in varje dag!

    Och ibland ser jag huset/trädgården live när jag är ute på en promenad =)

    Kram Jenny Melin

    SvaraRadera
  3. Åhh vad roligt med lite kommentarer ifrån er så man vet vilka ni är!! Är och hälsar på hos er oxå;)

    SvaraRadera