söndag 13 juni 2010

Inspiration




Igår fick jag ett samtal från en god vän som ville ha tips om en text. Jag fick då inspiration och tog beslut om vilken text jag skulle skriva på köksskåpet och gjorde det på direkten. Detta har jag haft i huvudet länge men inte vetat vad det skulle stå. Men mycket nöjd blev jag. Text piffar upp tillvaron lite extra.

Inatt vaknade jag av en duns. Av moderskänsla visste jag direkt att lilla stumpan trillat ur sin säng. Jätte ledsen men knappt vaken var hon. Vad otäckt det är när man inte vet hur de ramlat. Tog en stund innan jag kunde somna om. Men hittar inga blåmärken eller bulor så det lät nog värre än det var.
Men i morse vaknade hon feberfri och solen skiner äntligen igen. Så idag ska vi smyga ut i trädgården en sväng.

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar