söndag 16 maj 2010

Tankens kraft




Dagen började kl.06.00 idag och jag kände att vädret var lika trist som i torsdags när jag gick på efterlängtad lång ledig helg. Mina planer om trädgårds pyssel har gått åt skogen och jag kände mig allmänt skittrött, sur och allt var pest och pina. Till råga på allt hade vi inget frukost bröd hemma!!
Men efter att halvslumrat vid tvn då Nela kollade på barnprogram så kände jag att nej nu får du ta och ryka upp dig. Och tankens kraft lyckades vända mitt trista humör och energin är tillbaka så jag tog tag i lite bullbak.

Lite positivt tänkande skadar inte att försöka plocka fram ibland då man tycker allt är eländigt, i alla fall inte i mitt fall för det är inte ett dugg synd om mig......bara lite förkylning och ont i halsen. Men jag hoppas att mitt nya te White Tea med rosen blad gör susen. Fin förpackning är det i allafall:)

Efter frukosten kommer lite fler bildbevis på den positiva andan som infunnit sig.....hihi nyfiken?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar