torsdag 6 maj 2010

Positiv

Jag vet att man inte ska klaga på små saker men nu kan jag inte låta bli. Så ledsen, besviken och arg!!!
Jag har lagt ner mycket tid och funderingar på vårt lilla badrum. Vi kommer lägga mycket pengar på detta trots att det är litet och vi valt våtrumsmatta.
Att lita på hantverkare har jag nu lagt ner!!

Det första jag sa då vi skulle välja matta var att bård är det fulaste jag vet. Ok men det måste man ha så då valde vi en tapet och bård i samma färg.
När jag kom hem igår brast varenda cylinder och jag blev så ledsen. Bården är 45cm bred!! knappast osynlig. Varför blev det så? Jo vår takhöjd var från början 260 och vi fick sänka till 240 men hade någon talat om detta för mig hade jag gärna sänkt 20 cm till! Och när jag nu går in på deras enligt mig helt onödiga hemsida där det står att man kan sätta både horisontellt och diagonalt blir jag mer än förbannad!!! Hur svårt är det att fråga och låta oss som betalar bestämma? Tänk om jag som frisör skulle ta för givet att min kund vill ha en spikrak hellugg bara för att hon/han vill ha en lugg. Jag blir mörkrädd. Tillråga på allt är det fullt med lim i kanten som jag ska behöva tvätta bort. jag kanske ska börja föna mina kunder utan produkter i håret? Inte en chans!

Det blir nog bra tillslut men jag kommer reta mig på den fula skarven jämt:( Så tips på att trolla bort är välkomna:)


4 kommentarer:

  1. Nämen.. varför har dom gjort så? Jag är likadan, det där med bård borde straffas med stening!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Idioter, dem borde frågat!

    SvaraRadera
  3. Vad synd att du inte är nöjd Paula! Det är inte så det ska kännas när man satsar tid, energi och pengar på sitt hem. Tycker synd om dig vännen. Kram Jenny.

    SvaraRadera
  4. Tack för lite medkänsla. Så trist med människor som bara tar för givet. Dom borde verkligen frågat:(
    Trodde först det var jag som var inrednings fjantig men när både sambo och min pappa tycker det ser skumt ut så kan det ju inte vara mina ögon det är fel på.
    Kram på er!

    SvaraRadera