lördag 29 maj 2010

Lite presenter






I
dag har det varit full rulle igen. Först jobb, sedan kollat på hus. Oj oj flytta skulle kunna vara både roligt men även lite läskigt. Ska man kanske vara nöjd med det man har? Kommer det inte alltid vara något annat man vill ha?!.....jo förmodligen. Så det slutar nog med att bo kvar, och kämpa på med renovering.


Visst finns det alltid att göra i ett hus men ibland känns det som man skulle vilja slippa vissa moment, ett av dessa är tex källar trappen, eller fixa en riktig och jämn gräsmatta. Ni som har haft eller har ett gammalt hus förstår vad jag menar. Jag kanske ska försöka se möjligheterna även där. Jag kan behöva aningens mer energi än vad jag har nu och aningens mer tid tack så fixar jag nog det. Jag tror att det är detta som är mitt stora problem jag är överallt.







Trevlig lördagskväll önskar jag er!

Kramelikram

pssssst.....visst var det fina presenter jag fick igår:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar