tisdag 11 maj 2010

Att älska någon....





......så det nästan gör ont. Kan man det?! Trots många sömnlösa nätter och idag godmorgon kl.05.00 så är lilla Nela det underbaraste i mitt liv.
Ofta när jag känner denna extra starka kärlek och är lycklig i hela kroppen tänker jag på alla där ute som inte längre får träffa sina barn. Varför finns denna ondska av olika sorter som gör det möjligt att en del ska behöva utsättas för detta? Ingen är värd det!

Hörde denna fina låt i morse......

........lilla knodd jag är trött men lycklig ändå, ibland frestar barngråt och nätterna på. Somliga dagar kan vara upp o ner men glöms bort när du sen mot mig ler.......

Kommer alltid skänka en extra tanke till Elton och hans familj när jag hör denna låt.

Var rädda om er och varandra!

Kramelikram


1 kommentar: