lördag 22 maj 2010

Äntligen Sol




Som man har längtat efter denna sol och nu är den här. Jag har haft en underbar dag hittills. Dagen började med att sätta upp håret på vackraste bruden. Vilken ära och vacker som en dröm blev hon. Kanske kan få in en liten bild här framöver om jag får tillåtelse:) Även min fina vän som är gäst fick sitt hår lockigt och tjusigt.

Igår ägnade jag och min hjälpreda ca 3h på att sätta i nytt snöre i torkvindan. Vilket projekt! Men skönt när det var färdigt. Nu förstår jag vitsen med att hänga ut tvätt, torkar super snabbt när det är så här varmt och skönt.
Min fina spetsblus hinner alltså bli torr tills ikväll då jag ska träffa lite damer.

Nu ska mamsen och lilla Nela ut på efterlängtad cykeltur.

Har ni inte solsken idag kommer det en annan dag med värme och då lovar jag att ni glömmer allt trist och tråkigt väder;)

Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar