tisdag 18 maj 2010

Sol ute, Sol inne.....


Man kan lugnt säga att när man vaknade av sol i morse blev hela själen varm. Det är så underbart när man får energi som man inte trodde fanns. Vi har varit ute nästan hela dagen. Det kom en liten regnskur då vi hade besök av min kära vän och hennes söta lilla dotter så då höll vi oss inomhus.

Detta lilla projekt har jag påbörjat idag. Jag har ju ett litet problem och det är att jag älskar att påbörja projekt men lite sämre på att avsluta. Men här i mina odlingslådor (ska bli en till bredvid) ska det finnas sallad, sockerärtor, morötter mm till sommaren så detta projekt kommer nog bli färdigt:) Åhh vad gott att gå och mumsa på egen odlade morötter. Me like!!
Kan bara inte bestämma mig för om de ska vara så här höga eller om jag ska minska en bräda. Vad tror ni?

Trevlig tisdagskväll på er!

Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar