fredag 15 juni 2012

v 34




Magen växer och jag mår bra. Vi är nu i vecka 34 och jag har börjat kika lite bland Nelas bebis kläder. Blir det en lillasyster finns det massor men blir det en liten lillebror så får vi ta en shopping tur. Jag planerar och köper inte mycket denna gång utan tar det som det kommer. Jag har dock ordning och reda mani så jag rensar runt i garederoberna....visst hör det till?! Enda stress momentet är just nu dock att vi inte fått tag på någon vagn än. Den vi hade blivit lovade såldes tyvärr till någon annan. Men jag kikar vidare och hoppas att bebis inte tänker komma till världen tidigare än beräknat. Då har vi ju goda tider på oss......hela 6 veckor  och ja kanske till o med 8 veckor hihi

Jag har blivit brunett vilket jag skyller gravid hormonerna på. Har varit brunett endast ett fåtal gånger under sommarhalvåret men just nu känns det helt ok.


Hoppas ni får en mysig helg!


Kramelikram






2 kommentarer:

  1. Du o magen är så fina så! =)
    Och du passade riktigt bra i brunt hår!

    Ha det fint!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Känner igen mig Paula! Var uppe på vinden i veckan och släpade ner kartonger med kläder i stl 50-56. Vad små de är! Har samma tankar som du, blir det tjej är det inga problem med kläder men om det blir en liten kille så måste nog en hel del inhandlas. Det var väldigt vad mycket rosa kläder Iris måste ha haft...
    Vi får se om vi se uppe på BB!
    Kram

    SvaraRadera