söndag 10 juni 2012

Tingeltangel.....


En av de fina presenterna jag fått skymtar ni här! Jag trodde den skulle pryda sovrummet men oj så fel jag hade. Där hamnade en annan tingeltangel lampa och denna fina kommer nog upp i hallen idag. Så fler bilder kommer....

Helgen har känts lång och härlig. Vi har firat student och kalasat för G farmor.

Vad ska vi göra idag? Jo jag har hittat ett fint klädskåp på blocket som vi ska hämta. Ojoj jag som alltid tror att jag släpat hem sista möbeln men ack så fel man kan ha. Massor av förvaring i tvättstugan kan väl inte bli tokigt?! Kanske äntligen kan få bättre ordning och reda där nu.
En stor korg med gardiner får bla flytta ner för in i vårt sovrum ska det ju snart få flytta in en liten vagga med bebis. Är nu i v33 så snart, snart får vi träffa vårt underverk. Härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar