lördag 2 juni 2012

Landat



Nu har jag landat efter att ha jobbat sista veckan på jobbet för ett tag framöver.
Jag har flyttat min salongsinredning till vårt garage (som nu ser ut som ett kaos) Och med blandade känslor lämnar jag lokalen för att lämna framtiden i ödets händer. Vet inte när och vart jag kommer tillbaka men tillbaka kommer jag.

Jag har fått tillbaka orken och accepterat läget att det sista stora flyttlassen avslutades mycket jobbigt.
Min dyra ( 25000:-) schamponerings stol ramlade då vi skulle flytta den, hela krossades och blev skev. Inget kul avslut vill jag lova då jag nu vet att jag kommer behöva starta upp med att ta ett lån för detta. Men nu har chocken lagt sig och jag hoppas försäkring gäller och jag får släppa detta fram tills jag ska börja jobba igen.

Jag köpte mig igår den fina fönster dekorationen på Monicas Hemtrevnad som plåster på såret.

Nu ska jag börja förbereda för god brunch jag ska ha hemma i morgon. Ska bli såå roligt!!





Ha en härlig lördag!



Kramelikram







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar