lördag 30 juni 2012

Barnvagnen




Nu är den parkerad  i vår hall. En vit Emmaljunga Nitro city. Sittvagnen köpte vi begagnad och citykorgen är ny. Jag ville helst av allt haft en gammal retro vagn dom är utan tvekan absolut finast. Men jag hittade tyvärr ingen på nära håll så jag fick tänka om lite och då blev det denna.

Bm frågade i veckan efter att hon mätt magen och konstaterat att bebis är fixerad om jag börjat packa väskan och skrivit födelseplan. Gissa om jag åkte hem och tvättade bebiskläder och lakan. Nu börjar även jag förstå att det kan vara nära. Eller så går jag över och då är det hela 6v kvar. Spännande och läskigt på samma gång. Nela låg i säte så då var det planerat snitt. Jag har ju inte en susning om vad jag ska gå igenom hihi men jag tycker nog trots allt att det är mest spännande......


Kramelikram




1 kommentar:

  1. Vilket sammanträffande, tänkte precis på dig & vagnletandet & fick då se att ni äntligen hittat en:)
    Vi köpte oxå sittdelen begagnad & liggdelen ny.
    Min tur hos bm imon!

    Kram

    SvaraRadera