fredag 8 juni 2012

Pioner



Jag har haft lite otur på sista tiden. Men jag tror det är av det man lär sig och blir starkare och nu kan det bara bli medvind eller hur!?
För efter att jag blev nekad föräldrapenning och schamponerings stolen kraschade så trodde vi även att min älskade Nikon kamera hade paajjat. Men nej då det var nog några droppar glass som hade kladdat ner blixten så den inte fungerade för kamera nissen kunde hjälpa mig för en billig peng.

Så nu håller vi tummarna att det vänder ordentligt. Jag ska överklaga försäkringskassans beslut, fylla i papper till försäkringsbolaget och så har jag hittat exakt den vagn jag vill ha!! Jipppi.....den blev inte billig men hoppas den är lika fin som det ser ut på bilderna för den skickas till oss efter helgen. Håll tummar o tår!

Visst är det helt underbara pioner jag fick när jag fyllde år!

Nu hoppas vi solen håller sig framme idag för om någon timma är det dax för studenterna att gå ut. Men oavsett så har dom en fin dag att se fram emot. Härlig känsla man alltid bär med sig trots att det för mig nu är sådär 10 år sedan:)


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar