onsdag 9 maj 2012

Vitsippor


 



Idag har inte varit någon toppen dag för min del. Jag är just nu stressad inombords då det är mycket jobb papper och samtal som måste göras innan jag snart ska gå hem på mammaledighet. Och som om inte det räckte så har jag varit orolig för att jag inte ska få grav penning beviljad då ryggen och fogarna börjar säga ifrån. Så jag ringde idag och skulle kolla upp om jag kunde få nåt svar för att lugna mig lite. Vad får jag för svar?? - Vi har inte fått någon ansökan!! Ojojoj där någonstans blev det bara för mycket för min redan känsliga och oroliga kropp. Så nu blir det att skriva och skicka in nya papper och hoppas att dom kan försöka snabba sig på med mitt ärende.

Så vad behövs för att pigga upp mig? Trädgården såklart! Och vad hittade jag där?! Jag hade glömt bort mina söta hobbar med vitsippor som gömde sig bakom odlingslådorna. Där stod dom och lyste mot mig så tacksamt och fint.

Nu längtar jag efter helgen då jag ska vara ute, njuta och samla energi oavsett väder.

Inga dåliga väder, bara dåliga kläder visst är det så?


Kramelikram



1 kommentar:

  1. underbart med vitsippor
    det doftar så gott!
    Ha en fin kväll kram tina

    SvaraRadera