måndag 28 maj 2012

Hipp hipp hurra!!





För mig som fyller år idag!
Hela 30 år fyller jag och dagen kunde inte börja bättre än med solsken och god frukost på altanen.

Denna dagen får gärna gå långsamt så jag kan njuta i fulla drag med min familj. Gårdagen var tyvärr mestadels stressig då jag hade kalas med släkten. Jag stressade och mådde dåligt innan och tyvärr tog stressen ut sin rätt på kvällen med halsbränna, ont i kroppen och några tårar. Men som sagt kalaset blev tillslut toppen och jag tackar allihop för alla fina presenter!

Mors dag tappades bort igår men jag säger grattis till alla fina mammor idag! 
Mamma är ju lika viktig varje dag. Jag är så tacksam över att just jag får vara fina Nelas mamma och att jag snart blir mamma till ett till underverk.


Ha en fin dag allihop!
Nu bär det av till underbara Öland.


Kramelikram





2 kommentarer:

  1. Grattis världens bästa svägerska! :-) Hoppas du får en underbar dag på Öland! Kram N

    SvaraRadera