onsdag 16 maj 2012

Japanskt körsbärsträd


Nu blommar Nelas träd hemma hos oss. Ett litet japanskt körsbärsträd planterade vi förra året och nu blommar det. Dom är bara så fina. Men det är klart jag tror inte det finns några blommande träd jag inte gillar.

Idag har varit en bättre dag än igår för min gravida kropp så jag passar på att skriva en liten trevlig långhelg hälsning till er idag då jag inte vet hur jag kommer må i helgen. Mina fogar och jag är inte bästa vänner just nu och jag har fått en ny förkylning med ajajaj i bihålorna. Så mitt humör och energi är inte på topp varje dag. Men nu är det snart bara 2 månader kvar och just nu känns det som det går supersnabbt. Längtar efter att börja boa lite hemma men snart känns det ok att börja med det.


Så en fin lång helg med massor av sol och 
trevlig lill lördags kväll önskar jag er!


Kramelikram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar