söndag 13 maj 2012

Nu flyttar vi ut!







Igår var det regn och rusk så familjen var sega och hade sakta tempo hela dagen. Idag vakade vi med solsken och då flyttar vi direkt ut i trädgården med betydligt mer energi. Är så nöjd med vår fina paviljong.

Vi har haft hjälp av farbror N som putsat fönsterna och svärfar som snickrat i hallen. Tusen tack!! 

Jag var för ivrig med trädgårds arbete igen så jag sitter nu fast  i soffan med ont i fogarna. Pollen halten är hög och jag har slarvat med medicin så trött som en trasa och täppt i näsan är jag.....bläää
Men jag ska absolut inte klaga för jag fullkomligt älskar denna tiden på året och så väntar vi ju faktiskt på en liten guldklimp och då är det värt alla krämpor i världen!

Allt luktar ljuvligt nu och knopparna som spricker ut i blommning blir fler o fler. Visst är det underbart?! Jag ska imorgon inhandla 2 mårbacka till vardagsrums fönstret som glänser såå fint i solen.



Hoppas ni har en skön söndag!


Kramelikram







2 kommentarer:

  1. Superfint o så härligt att vara ute!
    Vi har ju en likadan som vi oxå är så nöjda med, men i år fick vi köpa nytt tak till den!
    Tur det fanns nytt o köpa!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Vad fint det ser ut!
    Vi hade en blandad helg med både sol och regn
    Önskar dig en jättefin Måndag
    och Tack för din fina hälsning Kram Tina

    SvaraRadera