söndag 20 maj 2012

Sommarvärme



 


Äntligen har vi haft en riktigt solig och skön dag med sommarvärme. Vi har varit ute i trädgården nästan hela dagen.

När Nela slog sig ner bland blommorna i vår trädgård idag kunde jag inte låta bli att ta några fina kort på detta barn jag älskar av hela mitt hjärta. Det har även märkts på henne att sommaren är efterlängtad då hon njutit i fulla drag av att ha strosat runt och plockat blommor, varit med mig och handlat blommor, sprungit runt med vattenslangen och varit en tur hos farmor o farfar och lekt i deras lekstuga.

Hoppas värmen stannar nu och att även ni haft en fin söndag!

Kramelikram






2 kommentarer:

  1. Så härligt med värme!
    Superfina o somriga bilder!
    Jaa jag blir oxå lite smått knasig, vill ha blommor överallt!!
    Det är ju så fint! =)

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Jaa visst är det underbart ute nu!
    Vilka härliga bilder sommar
    Kramar Tina

    SvaraRadera