tisdag 1 maj 2012

Valborgsmässoafton



Igår morse vaknade Nela med ögoninflammation så kvällens valborgsfirande med goda vänner blev tyvärr inställt. Men en tur ner till elden blev det och där var det ponny ridning till Nelas stora förtjusning.
Första gången hon skulle få rida.
Hon stod en stund i kön och kikade på de andra som red före. Hon tittade på mig och sa. -mamma du får inte gå bredvid,  jag ska rida själv. Och så vill jag rida på den stora hästen.
En mamma bredvid sa till mig att det är ju lätt att vara kaxig innan. Jag sa inget för jag visste ju att den här tjejen är kaxig, betydligt kaxigare än sin mor som aldrig har vågat sitta på en häst hihi

Vårvärmen kom till oss igår och idag 1 maj vaknade jag av fågelkvitter och strålande sol. Så denna lediga dag ska vi njuta i vår trädgård av det efterlängtade underbara vårvädret.


Hoppas ni får en fin första maj!


Kramelikram





1 kommentar:

  1. Hej!
    Vilka härliga bilder
    Tittar in och önskar dig en jättefin helg
    Kramar Tina

    SvaraRadera