lördag 11 december 2010

Zzzzzzz......





.......så trodde man i går kväll att hela natten skulle varit men icke. En liten orolig Nela har snurrat runt inatt och då jag vaknat har det snurrat en massa i mitt lilla huvud. Fick igår höra något som man inte vill tro att det skulle vara sant. Detta sitter på min näthinna och gnager och jag undrar hur det överhuvudtaget är möjligt att kunna hända?

Det var en gång en man som sa till mig lid inte med andra för det hjälper inte! Jag vet men aj vad ont det gör i min själ. Jag kramar om min lilla Nela om möjligt ännu mer.

Ta hand om varandra!
En önskan som för mig är en självklarhet men som man alltför ofta hör inte är för alla!


Positiv början på inlägg med lite julbilder från badrummet och ett positivt avslut på ett deppigt inlägg är ju givetvis ett stort grattis till idol vinnaren Jay!!!
Åhhh vad jag blir lycklig när jag ser någon annan så här lycklig! Rock brukar inte gå hem hos mig men vilken röst. Han är ju fantastisk. En rockstar som sjunger backstreet boys och dessutom gör det bra det är en sann idol vinnare!!! Lycka till!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar