fredag 31 december 2010

2010 i blommor








Jag har snart haft min blogg i ett år och det har funnits stunder då jag undrar varför jag ens har en blogg men jag fortsätter för det positiva vinner. Och hade jag inte haft er som kikar in hos mig hade jag ju givetvis inte tyckt att det var lika roligt. Så tack till Er!!!
Nu är 2011 välkommet och vi får se vilka utmaningar detta för med sig.

Mitt första blogg år har jag bjudit på mycket blommor och förmodligen kommer fortsättningen se ut så eftersom jag älskar blommor!
Jag har lärt mig att man kan plocka in lökar så snart finns det små söta pärlhyacinter överallt hemma hos oss. Jag har lärt mig att göra kransar och det kan man ju göra hur många olika varianter av som helst. Om jag längtar till våren? Ja det skulle man kunna säga. Men det får vara vinter hemma hos oss ett liitet tag till:)



Ett Gott Nytt År önskar jag Er


3 kommentarer:

  1. Så fina bilder!!
    Jag älskar oxå blommor..!

    Gott Nytt År!

    Mvh Liza

    SvaraRadera
  2. God fortsättning! :) Kram Mari

    SvaraRadera
  3. Fint med blommor! Hälsningar Christina

    SvaraRadera