tisdag 28 december 2010

När man hinner



Nu är julen förbi och den kunde som sagt varit bättre men även sämre så nu blickar vi framåt och försöker släppa det som varit......inte min starka sida men jag ska försöka:)
Idag har vi haft mysig kvalitets tid i familjen då vi kom hem klockan 15.00 allihop, jag tror att ledigheten trots allt har gjort oss lite avslappnade så eftermiddagen och kvällen kändes super lång. Hoppas vi kan behålla det lugnet ett tag för det är en underbar känsla.

Jag bakade bland annat bröd och så hann jag inte med dessa små läckerheter innan jul men dom är lika goda efter.
Leilas Rocky road!! Jag missade jordnötterna men jag kan lova att de är riktigt smarriga ändå.

Kramelikram




1 kommentar:

  1. Mums dom är ju så goda, mina är slut nu..

    Ha det bra!

    Mvh Liza

    SvaraRadera