fredag 17 december 2010

Spets o Snor




Ja det bjuder jag på idag. Först o främst har ni väl inte missat den underbara bloggen Spets o Snor??!! Denna blogg var en av de första jag blev såld på i denna bloggeliblogg världen.

Nu till min spets o snor värld. Nela och jag är dunderförkylda och igår var vi febriga men efter lite och observera LITE sömn i natt är vi dock lite piggare. Inte så pigg som jag hade velat vara min lediga dag en vecka före julafton. Men med lite positivt tänkande så är det bättre än att vara sjuk på självaste julafton.

Idag visar jag er vackraste överkastet......eller rättare sagt duken!! Vem har sagt att duken måste ligga på bordet? Det som är mest fantastiskt är att att den är gjord av hmmm jag tror att det var min mormors mor. Jag som knappt kan sy en rak sömn blir helt förundrad över hur det är möjligt. Enligt mig är den såå vacker!!!

Trevlig helg önskar jag er!

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar