söndag 19 december 2010

Gott gott.......

Helgen började lite halvt kaotiskt och jag har jobbat en sväng men tillslut blev helgen i det stora hela toppen!
Jag gjorde i veckan kola och efter en timma gav jag upp den kommer aldrig stelna och det gjorde den inte heller. Men jag skulle minsann göra jul kola så ett försök till och det blev suuper gott så det blev en smet kola till. Så här ser ni saffrans kolor & choklad kolor och varsågoda här är recepten:)

Nu ska här göras julens köttbullar hela kvällen!!

Kramelikram



2 kommentarer:

  1. Mumsigt! Jag har gjort fyra omgångar med kola. De två första blev kanon, vanlig smörkola och chokladkola. Jag gjorde sedan två omgångar till, en med turkisk peppar i och en med saffran och apelsin. Båda blev helt misslyckade och detta trots att jag gjorde likadant alla gångerna. Sockriga istället för sega o goa. Känns lite trist då smaken var riktigt god i de sistnämnda. Men men, jag ger inte upp och det är flera dagar kvar än. =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tråkigt:( Men som sagt man ska inte ge upp! Lycka till och hoppas ni får en riktigt skön jul!
    Kram

    SvaraRadera