fredag 26 november 2010

Vackra vinter


Jag har ju upptäckt att det inte bara är inne man kan göra julfint. Jag älskar snön och hoppas av hela mitt hjärta att den nu stannar kvar till mars för bättre julstämmning går ju inte att få. Så på med varma kläder och så gav vi oss ut och pluffsade i trädgården. Ok jag önskar just nu att vi inte hade haft såå stor altan som ska skottas av men man får se det som lite motion:)

Vad är det för pinne med rund boll undrar ni säkert. Jag såg detta i en av alla min hundra femtio elva jultidningar. Jag har använt en lite grövre gren, en rund oasis boll
som jag fått av en gullig kund och runt denna klädde jag mossa. Så nu hoppas jag bara att oasisen håller sig så den kan användas om och om igen!! Jag är sååå nöjd med den lilla hörnan. Och håll tillgodo för fler hörnor kommer.......

Kramelikram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar