tisdag 30 november 2010

Lite nytt


Jag har denna månaden tänkt att om jag ska inhandla något till mig själv ska det vara kläder. Hur ska jag lyckas med detta??!! Blir svårt för jag kommer på miljarder saker jag gärna skulle inhandla till hemmet men det är betydligt svårare att uppdatera garderoben. Jag gjorde ett tappert försök med att byta hårfärg igår så vi får se om detta bidrar med lite ny garderob istället för kökssoffa med mera.......vi får se, vi får se......

Nu har lilla Nela somnat och jag ska göra färdigt hennes adventskalender för i morgon är det ju faktiskt 1 december. Hoppas lilla stumpan gillar tv kalendern för gillar jag den så byts det inte kanal i första taget hihi.....

Kramelikram


2 kommentarer:

  1. Jag tror att detta är den finaste hårfärg du haft, passar så jäkla bra i den! Kram

    SvaraRadera
  2. Du passar verkligen som brunett.... =)

    SvaraRadera