tisdag 2 november 2010

Måla, måla, måla.....




Tack för fina kommentarer till köket!! Många tyckte om lite trä i skåpen men eftersom jag är obotligt förälskad i vitt så kunde jag inte hålla mig i från penseln och den vita färgen. Skåpet är inte färdigt så det plockas i och ur varje dag då man får måla lite i taget när man har lite tid.
Det omtalade matbordet och fina stolarna har fått ny plats i köket och då även ny färg. Så skönt med matbord. Vår köks ö får vistas nere i källaren framöver som data bord.

Förresten så älskar jag tidsomställningen, ja åtminstone fram till 20.00 då ögonen rullar runt. Och i natt har jag fått sova 7timmar!!! Från 22.30 - 05.30 Tjohooo hela natten helt enkelt. Så lilla Nela kanske oxå gillar vintertider!!! Jag minns inte de ynka få gånger jag sovit hela natten så det var välbehövligt.

Ha en bra fortsatt första november vecka!

Kramelikram




4 kommentarer:

  1. Hejsan! Fint det blev i köket,men förstår inte varför du ta åt dig om bordet,måla om det och flytta det till köket

    SvaraRadera
  2. Tror du på fullaste allvar att jag skulle lägga ner det jobb jag gjort och gör i vårt kök bara för att "någon" tycker att vårt bord är fult??

    SvaraRadera
  3. vilket fint kök du har... är riktigt avis på dig Paula.

    SvaraRadera
  4. Ditt hem är så underbart!!

    SvaraRadera