torsdag 11 november 2010

I natt....


......har tårar runnit ner på min kind. Mitt hjärta har gråtit i ett dygn och kommer fortsätta så då livet just nu bara är ett stort frågetecken.....varför? Varför ska vissa saker behöva hända i livet där man inte ser ljuset och någon som helst mening med det som inträffar.

Jag vet att inget jag gör och säger kommer få tiden att gå tillbaka och ta bort all smärta. Men det enda jag vill just nu är att krama om min vän som kommer behöva många extra kramar och kärlek framöver.

Detta ljus har jag tänt för ännu en liten ängel i himlen.....


6 kommentarer:

  1. Det är så hemskt det som har hänt.

    SvaraRadera
  2. Himlen har hämtat upp alldeles för många små änglar, man blir helt tom så fruktansvärt trots att man inte vet vilken liten familj det här fruktansvärda drabbat så berör det en på djupet! Frågan man ställer sig men som man aldrig får svar på... varför????? Tusen kramar till dig

    SvaraRadera
  3. Gör så ont i hjärtat...

    SvaraRadera
  4. Nu rinner mina tårar också när du skriver så fint! Livet kan vara så orättvist ibland. Varför?

    /Jenny.

    SvaraRadera
  5. Åh vad det gör ont när man läser texter som dina. Håller med om att livet emellanåt är så orättvist, svårt att förstå och med så många varför... Du lyckas få fram så mycket känslor och så mycket tänkvärt i dina texter. Du kommer garanterat vara ett stort stöd för din vän
    Kram

    SvaraRadera