onsdag 24 november 2010

Nöjd?

Om ni vill ha ett positivt inlägg nu när vi snart är i advent kan ni gå till nästa blogg. Just nu sitter jag helt tom i själ och huvud och mitt hjärta gråter. Jag säger som alla andra gånger vi tvingas plåga vårt lilla hjärta med klyx att jag hatar det av hela mitt hjärta. VARFÖR kan inte hennes magproblem bara försvinna??? Och frågan är om någon i denna läkar värld vet varför hon ska behöva genomlida detta?! Förmodligen inte. Vi vill inte vara med mer nu. Vi orkar inte men framförallt lilla Nela orkar inte!! Det får vara nog, slut ältat om hennes stackars tarmar, bajs, mat.

Vill inte lämna bort mitt lilla barn i dessa lägen. I dessa lägen vill jag vara hemma med henne till 100 %. Tills hon är 15 år om det skulle behövas. Mitt lilla hjärta är och kommer alltid vara nr1.

2 kommentarer:

  1. Klart man inte behöver ha en positiv ton när annat i livet inte är bra. Ledsen för er skull och önskar att ni får bli friska! Kram Johanna

    SvaraRadera
  2. Hej vännen, hoppas alla mår bättre idag. Tack för min fina frisyr och färg. Du är en pärla!!!Ser fram emot en utflykt med korvgrillning i jul. Stor kram Johanna

    SvaraRadera