fredag 12 november 2010

Liten flytt





I vardagsrummet blev det en tom hörna när vi flyttade matbordet till köket. Inte så länge för jag kom ju genast på vad som ska fylla denna plats. Och kan ni tänka er att innan jag hann säga nåt till kära sambon så sa han vad jag tänkt:) Så därför gick denna flytt lite snabbare än i vanliga fall hihi

De söta bakformer har jag tittat på några gånger och tänkt att nej inte släpa hem en massa krimskrams som du inte behöver.....
Idag behövde jag dom i höst mörkret och finare än så kan det väl inte bli en grå novemberdag som denna. Jag har även målat mina ute krukor vita och blev super nöjd!! Så som alltid säger jag att man inte ska vara så rädd att det blir fel för vad är det värsta som kan hända?


Och tillslut lite ord på vägen en sann vän är en vän som finns där oavsett ljus eller mörker....


........nu ska jag gosa ner mig i soffan med febrig Nela i väntan på kebab


Trevlig helg!

Kramelikram




2 kommentarer:

  1. Paula då är så påhittig! Det är ju superfint med bakformar som ljuskoppar, smart!

    // H.

    SvaraRadera
  2. Hihi visst är det!! Och nästan helt gratis:)

    SvaraRadera