måndag 2 april 2012

Ny vecka


Veckorna rusar iväg känns det som. Det hör väl våren till att det är så men varje år blir man lika förundrad hur det är möjligt.
Jag är lite kluven i om jag vill att det ska gå fort. När bebisen snurrar runt i magen vill jag att det ska gå fort så vi får träffa det lilla underverket men samtidigt vill jag njuta i den stund vi är nu. Jag mår fortfarande väldigt bra i min graviditet förutom fogarna som säger ajaj då tempot varit lite för högt. I går var vi på ikea och detta märker jag tyvärr idag.
Det blir ingen flytt just nu då huset vi kikade på inte passade oss alls. Så just nu tycker vi om vårt hus mer än någonsin igen hihi Det är nyttigt att gå på husvisningar verkar det som. Det blev nu även ännu tydligare att vi ska vänta på det hus vi vill ha. Trots att det i så fall väntar en stor omfattande renovering så kommer det vara värt det. Det är verkligen så att man känner om husets själ talar till dig eller inte. Men vänta är ju tyvärr inte min starka sida hihi så jag drömmer mig in i huset titt som tätt.

Den lilla blå skålen fick följa med mig hem från farfars lägenhet. Den minns jag väldigt väl sedan jag var barn.


Hoppas du får en fin vecka!

Kramelikram








2 kommentarer:

  1. Skönt när man känner så iaf, så man inte vill ifrån huset till varje pris..lättare att hitta det man verkligen vill ha!
    Vilken söt äggkopp!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det känns precis så. Det måste kännas helt hundra annars klarar vi att trängas här hemma lite till hihi

    SvaraRadera