torsdag 19 april 2012

I morse vaknade jag redan kl. 05.00 tyst och lugnt i hela huset var det när jag smög upp. Jag är ju en morgon människa så varför inte börja sätta klockan tidigare än familjen vaknar och äta frukost nr.1 i lugn och ro. Frukost nr2 blev så här lyxig och intogs nyss med lilla snäckan som jag fick väcka. Hon är lika morgontrött som sin pappa. Har äntligen påbörjat ett projekt ute som jag tror blir jättebra när det blir klart. Kanske visar en liten smakbit i morgon. Får se vad vädret säger ocm vi vågar dra några tag med penseln eller inte.

2 kommentarer:

  1. Ser ut som en smaskig & nyttig frukost!
    Hoppas du mår bra?!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh nu blev vi nyfikna, anledningen till att jag skriver denna kommentaren så sent är för att jag pausat i ekonomiarbetet och tänkte lugna nerverna lite med något vitt och glatt.. :-) Hörs snart!

    SvaraRadera