måndag 16 april 2012

Äntligen!

Jag har sagt förut att jag har många gulliga kunder som kommer till mig på min salong. Då jag funderat och klurat i helgen över vad vi ska ha för lampa i vardagsrummet nu när den andra flyttade till köket blev jag överlycklig igår när den stod framför mig i tvättstugan!! Denna fina lampa har jag fått av en gammal kund som tyvärr har flyttat. Men nu Alexandra hänger din fina lampa i vårt vardagsrum! Tillslut hittade den en bra plats. Jag fick även några fönsterlampor i samma stuk som kanske kan passa fint i fönstren. Är inte kompis med nya blogger sidan än så det blir kanske ingen ordning på texten idag hihi Vill tacka för alla fina kommentarer om vårt kök och soffan!! Blir såå glad när ni skriver en liten rad då ni tittar in hos mig! Ha en fin måndag! Kramelikram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar