lördag 21 april 2012

En smygtitt.....


Vad är det jag har för projekt nu? Jo vår svarta husgrund har jag inte varit nöjd med på några år. Då altan delen har släppt färg var vi tvungna att måla om och då tog jag givetvis chansen att byta färg. Och jag har klurat länge på vilken. Men nu har jag äntligen hittat röda tråden. Jag tog kulören vi har på dörrar och fönster som jag älskar. Den heter Duvan 11 och är från alcros färger. Den ska vi även måla vindskivorna med och det bruna träet ska bli vitt som huset. Nu är det ju bara så att vädret satte stopp för målandet men jag ska nog häkta bort källar fönstret så det får sig några tag med duvan det oxå. Här ser ni hur det såg ut med svarta grunden innan.


Jag tycker det blir såå mycket bättre med min duva....

 

Hoppas ni får en fin helg! 

 Kramelikram 



5 kommentarer:

  1. Jätte fint, passar verkligen, huset ser "harmonisk" ut. Bra jobbat Paula!
    :)

    SvaraRadera
  2. Tusen tack!! Jag kommer oxå känna mig mer harmonisk när jag tittar på vårt hus efter att denna målningen är klar hihi

    SvaraRadera
  3. Jättefint=)
    Anna på Curts!

    SvaraRadera
  4. Tack Anna! Har inte sett färgen i solen men än men jag tror jag kommer vara nöjd och belåten med färgvalet:)

    SvaraRadera
  5. Kan bara hålla med, jättefint!

    SvaraRadera