måndag 9 april 2012

Ny gammalt bord



Att jag gillar stora o små förändringar är inget som förvånar de som känner mig. Just nu har vårt klaffbord spm jag varit super nöjd med fått flytta ner i källaren och vårt gamla köksbord fick ta plats hos oss igen. Hmm ja trots att jag är nöjd så älskar jag att ändra och flytta om. Ombyte förnöjjer. Första anledningen till detta byta är för att vi ska ta hem en gammal soffa som varit min farfars och jag tror inte det andra bordet passar så i veckan visar jag nog fler bilder på köket men då med ännu mer nyheter hihi

Känns vår fräscht och fint med vitt bord just nu. Nu ska det bakas bullar med nytt recept och tips jag fått av en go vän. Blir dom smarriga delar jag nog med mig av receptet till er!

Hoppas ni haft en skön och fin påskhelg. Det har jag!

Kramelikram




1 kommentar:

  1. Kul med förändring ibland, fast jag är ganska dålig på det o så har jag ganska svårmöblerade rum så det blir oftast inte bra att ändra en massa! =)
    Tycker det blev jättebra!
    Fin ljuskrona du hängt upp oxå!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera