måndag 2 maj 2011

Rätta tiden






Jag har inte slutat blogga. Har bara haft mycket på jobbet och jobbade dagtid förra veckan. Så efter förra veckan inser jag att även att jag jobbar lika många timmar så känns det mer då jag ska iväg varje morgon. Idag tog vi det väldigt soft på morgonkvisten och när vi gör det så är vi redo efter klockan 10.00. Lilla Nela har sin pappas morgon trötta dygnsrytm så hon somnar inte fören 21 på kvällen och i morse fick jag väcka henne klockan 08.00 och nej hon har inte sovit hela natten.......
Helt pigg är jag inte så därför visar jag idag bilder på vårt sovrum som jag målade om för en månad sedan. Nu är det helvitt och innan såg det ut så här....


Kramelikram


1 kommentar:

  1. Tur att du inte slutat!
    Vilket mysigt sovrum ni har!

    Trevlig kväll!

    Kram Liza

    SvaraRadera