tisdag 3 maj 2011

Konkande och bärande.....










Just nu har det blivit kyligt hos oss igen så jag bär känsliga krukor med växter ut på morgonen och in på kvällen. Och så har jag upptäckt känslan att plantera egna blommor med frö så vardagsrummet dräller av små söta växter som förhoppningsvis snart blir stora och fina. Och min klematis som blommade såå fint trodde jag hade gett upp men inte nu är den på G igen:)

Oj vad jobbigt hon har det stackaren som kämpar med detta tänker säkert en del......hihi det är inte ett dugg synd om mig för det här är lycka för min själ att se det växa......


Kramelikram

3 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint!
    Nu blir jag oxå sugen på o så men får nog nöja mig med att renovera just nu..!

    Ha en fin dag!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  2. Älskar blommor & växter av alla de slag & förstår att du njuter av att se hur de växer & frodas;)
    Vilket härligt sovrum ni har!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Blir så glad av era fina kommentarer:)

    Kram på er!

    SvaraRadera