lördag 28 maj 2011

Hipp hipp hurra!

För lilla mig idag!




Jag bruka skryta med att på mina födelsedagar är det alltid fint väder.....hoppsan vad hände i år? Kan det vara för att jag innan kände att 29 år känns kanske inte så viktigt att fira?

Men en födelsedag är alltid en födelsedag så det blir att ordna kalas inomhus.
Och inatt har jag fått sova gott så vid 06.00 traskade jag upp i morgonrocken
medan de andra sjusovarna sov vidare.



Dessa är två av de presenter jag inhandlade till mig själv igår på vår shopping tur.




Har varit i flytt tankar igen. Hittade ett fint rött hus med vita knutar på landet men nej tack. Alldeles för renoverat inne. Ska vi flytta ska det vara gammal själ i hela huset annars får det vara. Så nu ser jag vårt kök med nya ögon igen.

Nu ska jag upp och peta på sjusovarna så jag får god frukost och liten present....men bättre start på morgonen kunde jag inte haft. Älskar att strosa runt för mig själv på morgonkvisten. Hade solen varit framme hade en morgonpromenad inte suttit fel......




2 kommentarer:

  1. Nämen GRATTIS i efterskott!! Lät som att du fick en bra start på din dag igår, härligt! Nåt av det bästa jag vet är också att vakna utvilad tidigt på morgonen och få kliva upp och njuta av dagens allra första morgontimmar i lugn och ro. Det är något väldigt speciellt med den tiden, så tyst och lugnt och alldeles underbart!

    Hoppas dagen fortsatte lika bra och att du fick fina presenter och h'ärligt umgänge med nära och kära!

    kram!

    SvaraRadera