söndag 22 maj 2011

Vår trädgård



Det tar tid för en trädgård att ta form om man som jag vill ha den lummig och mysig. Dessa 2 syrenbuskar fick jag för 4 år sedan av goda vänner och i år blommar den äntligen för fullt.
Mina odlingslådor byggde jag förra året så nu går vi och väntar på bla morötter och sallad i den ena och jordgubbar i den andra. Har även små hallon buskar och smultron vid sidorna.




Nu ska jag göra mig redo för jobb då jag idag får äran att göra några tjejer fina till deras bal.


4 kommentarer:

  1. Tack snälla!
    Mysig trädgård ni har!
    Hoppas du haft en toppenhärlig helg:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. jättefin trädgård och vita syrener är så fint
    Må så gott
    kram Tina

    SvaraRadera
  3. Så fint!
    Jo visst tar det tid, man måste ha tålamod men det är så kul o greja i trädgården!
    Jag planerar en liten köksträdgård för fullt o har oxå tänkt bygga egna odlingslådor!

    Ha det bra!

    Kram Liza

    SvaraRadera