måndag 25 april 2011

Finaste!



Inatt har vi sovit supergott allihop och så även dockan i Nelas superfina dockvagn. Jag kan inte se mig mätt på denna fina vagn. Leksaker tillhör ju inte favorit dekorationerna hemma hihi men denna få mer än gärna stå framme. Så nöjd Nela och nöjd mamma.

Idag väntas kalas igen så snart ska det dekoreras tårta. Sedan ut i trädgården som jag inte hunnit hälsa på så mycket denna helgen.

Måste berätta om min underbara dröm inatt. Ett gott tecken på god sömn är när man drömt och inatt har jag än en gång drömt om mitt drömhus hmmm önskar att någon siare kunde tala om vad detta betyder.......
.......såg breda golvplank, många mysiga rum, glasveranda och bevarat gammalt kök.......och så pratade jag med den gamle mannen som bor där nu.......
Kramelikram


2 kommentarer:

  1. Låter som en underbar dröm..vi får se om den slår in;)
    Vilken ljuvlig vagn, håller med om att leksaker ofta är "fula", men denna är ju ett pynt i sig!:)
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Vilken söt dockvagn! =)

    Tack snälla du!
    Ja det är så kul att ha lite historier om saker o ting på gården!

    Kram Liza

    SvaraRadera