lördag 2 april 2011

Vilken stil?





Ja hur fastnar man i den stilen man gör? Varför gillar man vissa saker medan vissa saker inte alls faller en i smak? Jag har inte en aning. Ibland kan jag fråga mig om jag verkligen har hamnat rätt i den vita fransk/danska shabby chic världen men jag kommer alltid fram till att svaret är ja. Jag älskar gamla möbler, vita golv, zink och inte en sorts kruka utan många olika.
Och varför köper man ett litet töntigt olivträd som ni ser här om man inte tror att det kommer skötas med hjärtat och passar som fisken i vattnet hemma hos oss:) Jag hoppas verkligen jag kan ta hand om detta lilla träd så det överlever sommar som vinter.

Snart blir det soffan för vi har rensat i källaren hela eftermiddagen. Tusen tack till P som varit här och lekt en stund med lilla Nela som inte tyckte det var spännande att riva golv. Äntligen har vi kommit en bit i vår hemska källare. Kub golvet är borta så nu ska vi börja planera hur det ska se ut. Jag har lovat att kära sambon ska få bestämma det mesta själv!

Nu klockan 21.00 låter det som att stumpan somnat och jag undrar som vanligt hur man kan prata och vara igång konstant i 13h??! Hon sjöng i sängen tills ögonen tillslut slog ihop.....sötnos:)

Kramelikram





1 kommentar:

  1. Nyckeln måste jag säga var väldans fin på dörren!
    Tack så hemskt mycket för klippen och färgen idag. Tror inte jag kan känna mig nöjdare, bästa frisören!

    Kram.

    SvaraRadera