söndag 17 april 2011

Ljuvlig morgon!




Söndag morgon och när jag vaknade så hörde jag fågelkvitter och såg en klarblå himmel. Vår lediga helg har gått lagom fort och det är väl som alla andra helger då vi varit helt lediga tillsammans att när lördags eftermiddagen kommer så känns det som söndag. Så söndagen är alltså för det mesta bonus:)

Natten till igår var tyvärr ingen bra natt för min del. Jag var vaken 2 timmar och grubblade om kanske för andra litet problem men för mig mitt i natten blev det stort. Så idag när jag återgått till min sömn med endast 2 korta upp vaknande så är jag pigg som en lärka igen.



Lilla Nela som alltid är piggaste lärkan i familjen fyller 3 år om en vecka. Jag ser mycket fram emot att baka en hello kitty tårta som hon beställt:) Hoppas vi får så här fint väder om en vecka så vi kan sitta ute!



Kramelikram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar