söndag 17 april 2011

Nu ska det bli av!!




Jag har haft min tatuering på armen i nästan 10 år och lite mer än halva den tiden har jag velat ändra om den så nu är det nog dax. Jag har äntligen kommit fram till vilken känsla jag vill att den ska ha så nu är det bara att komma fram till vem jag ska låta göra den och boka en tid!!
Och så ser ni en liten krummelur på handleden......mitt lilla hjärtas namn har jag haft funderingar på länge...provade att rita dit den i den andra men tycker det blir bättre på handleden....fortsättning följer...... Håller tummarna att jag hinner få det klart innan sommaren:)


Nu ska jag ut i trädgården......


1 kommentar:

  1. Vad spännande, ska bli kul att se resultatet:)
    Underbara bilder i inlägget nedan, ser riktigt inbjudande ut!
    Kram Helena

    SvaraRadera