torsdag 17 februari 2011

Söt som socker


Jag har älskat mössor så länge jag kan minnas och därför har jag haft många varianter. Denna som idag blev färdig stickad är dock den absolut skönaste och läckraste av dem alla!! Min första stickade mössan made by me, så gissa om jag har massa stick planer.
Som ni ser blev mössan inte bara min favorit utan även vår lilla sockertopp. Den manliga sockertoppen i hemmet gillade även han mössan men färgen var kanske si o så för hans del så jag skippar den bilden....hihi


Kramelikram


3 kommentarer:

  1. Åre- mössan är även min favorit o riktigt lätt o rolig att sticka även för en nybörjare som mig. Jättefin, min lilltjej har en likadan =)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser jättemysig ut!

    Trevlig helg!

    Kram Liza

    SvaraRadera
  3. Verkligen superfin!
    Hojta till när du vill ta beställningar eller starta en kurs ;)

    Kramar Frida!

    SvaraRadera