lördag 5 februari 2011

Fin hörna


a
Just nu kämpar jag med att sakta ner mitt tempo vilket inte är lätt kan jag lova. Men jag antar att första steget är att veta att man måste. Min kropp har de senaste veckorna visat tydliga tecken på att jag rusar fram för fort så då är det väl inte annat att göra.

I går kväll rensade jag huvudet med att flytta krukor.....hihi. Ja det är avkoppling för mig. Fråga mig inte hur många gånger jag flyttade runt och ändrade för det vet jag inte men jag höll på någon timma. Denna hörnan i hallen blev en av alla hörnor. Kan man ha för många tro??!

Idag ska jag fortsätta med att plantera om mina pelagoner så jag känner att våren är på gång. Det blir även en runda till torget och blomster handeln för att inhandla några våriga upp piggare.

Trevlig helg!

Kramelikram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar