lördag 19 februari 2011

Fanatisk??!



Jag frågade sambon idag om han trodde att jag någonsin kommer sluta att sticka?? Klart du gör du blir ju såå fanatisk i det du gör och så vips hittar du något nytt. Men han måste väl ändå mena att jag är såå fantastik eller?! Hihi.....jag vet att jag blir fanatisk då jag lär mig något nytt men stickningen är ju super kul och kan vara framme så jag ser det jag håller på med och inte glömmer bort det. Scrapbooking som jag älskar är lite svårare att ha framme på ett bord hela tiden.

Visst är stickorna fina!! Jag fick tips om dessa och älskar dom, både fina och jättebra. Här hittade jag mina första!!

Här i soffan har jag tillbringat denna lördags kväll med stickning, melodifestival och doften från ett doftljus från SIA. Nu ska jag gå och sussa och som vanligt hoppas på en god natt.......hoppet är det sista som överger människan.

Har förresten världens duktigaste och tåligaste lilla Nela då jag idag fick droppa i örondroppar utan minsta pip. Vi ska till läkaren o kolla hennes öron på tis och se om det kan vara dom som spökar på nätterna. Hoppas det inte blir lika jobbigt för henne då som sist.


Kramelikram



1 kommentar:

  1. Haha, kunde varit jag som skrev orden om att vara fanatisk! Har den senaste tiden insett att jag är det..vill jag något eller hittar något som jag vill göra, går jag in i det med hela själen & lite till, tänker på just det nästan hela tiden osv.;) Det kan gälla allt i från att köpa kaninbur till att tillverka smycken;)

    Fin blogg föresten!!

    SvaraRadera