onsdag 11 augusti 2010

Oj oj oj........





Ja vad ska man säga?! Tur vi tog lite foton så vi kommer ihåg allt arbete vi lagt ner på vårt kråkslott:)
Himmel och pannkaka!! Lite panik känsla infinner sig hos mig nu när jag tror vi lever i kaos ibland. Skulle inte tro att vi har kaos hemma nu.....det första året var definitivt KAOS!!
Utan belysning hela hösten då vi flyttade in, en liten kokplatta i vardagsrummet, vi gick konstant med ett moln med sågspån och renoveringsdam runt oss och målarfärg som fina accessoarer. När jag ser dessa bilder är det fantastiskt att vi fortfarande lever ihop...hihi.


Det är lite kvar men aningens bättre än innan :) Just nu velar jag om jag ska måla järn räcket och fönster bläcken vita??! Vad tror ni?
Och vilken färg på ute belysningen?

2 kommentarer:

  1. Jag har ingen aning om hur jag hittade in på din blogg alls, men det gör ju inte saken sämre att jag själv är uppvuxen bara ett stenkast från ert hus (Ripvägen) och minns hur det såg ut på utsidan när jag var liten.

    Tycker inte att järnräcket ska bli vitt.

    Du är helt otroligt kreativ (i mina ögon)!

    SvaraRadera
  2. Jag tycker nog inte heller räcket ska bli vitt. Tycker det är snyggt när det bryter av med det svarta.

    SvaraRadera